Klockan är

Sportlov vecka åtta. Hur tänker Uppsala?

Jag ägnade halva förmiddagen åt att peta cornflakes ur tänderna. Det var ett riktigt grovjobb ska ni veta. Det var som att jag fortfarande åt frukost en timme efter att jag avslutat den. Imorgon blir det det gamla vanliga. Bröd med smör och skinka. Kanske jag lyxar till det och skär upp lite gurka. Det hoppas jag. Det är gott med gurkmackor.

Fick en ovanlig impuls och satte upp håret i två tofsar. Så nu ser jag väldigt ung ut. På ett ganska dåligt sätt. Ingen vill väl se ut som en femåring som när som helst kan springa ut och hoppa hopprep på gatan. Nej, jag trodde väl det. Men jag tänker inte ta ur dem. Knappast! Har man väl följt sin impuls så måste man slutföra den. Inte för jag vet hur man slutför två hästsvansar...

Klockan är 15:18 enligt datorn men 15:19 enligt min mobil. Alltså så har antingen datorn eller min mobil fel. Jag tror på datorn. Att den har fel. Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: hahah ja tänkte på dig då när han började snacka om sims :D



Ja håller med, hur tänker Uppsala? :(

Hahaha hatar att äta flingor (fast det är asgott) för allt fastnar i tänderna xD <3

2010-02-23 @ 15:51:10
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0