DH är tillbaka

Desperate Housewives börjar igen! Säsongspremiär. Har längtat och väntat och nu är det här. Nu har man tisdagskvällarna bokade i flera veckor framöver. Det ska bli skönt. Har saknat all spänning, alla problem och sånt så nu är jag så glad över att det är tillbaka. Först är det en repris klockan 20.00 sen kommer det nya avsnittet den vanliga tiden. Ni som brukar kolla vet.
För övrigt så har jag prov den här veckan och nästa vecka så det blir råplugg varje dag. Eller så kan jag göra på det sättet jag brukar göra. Plugga lite grann på lektionerna sen plugga livet ur sig kvällen innan. Kanske inte är det smartaste men det har funkat hittills.

Ha en skön DH-kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så pluggar jag oxå o jag får bättre resultat om jag pluggar så! :D

2008-04-15 @ 22:15:44
URL: http://ffamous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0