Grattis morbror

Igår åkte vi till morbror för att fira hans födelsedag. Först så trodde jag att vi skulle vara de enda där men jag hade förstås fel. Några av deras kompisar satt i deras soffa och pratade. Mina lillasyster och jag klämde in oss där också men satt bara och tittade runt. Vi fick prinsesstårta och kladdkaka och det var mumsigt. Det var väldigt tråkigt och det fanns inte heller något att göra. En av deras vänner började prata med oss, om skola och sånt. Det var jobbigt. Man ville ju liksom inte prata om skolan när man precis blivit ledig. Höll på med kameran lite. Tryckte på. Tryckte av. På. Av. Tog något kort. Raderade kortet. På. Av. Annars hände det inte så mycket mer. Jag hoppas han hade en bra födelsedag.
Anledningen till att jag inte skrev igår var att vi kom hem sent och jag orkade inte skriva.

Grattis morbror 42 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0