Känner jag dig?

Det var konstigt idag. Det verkade som om alla kände mig. Eller så var det bara min fantasi. Men det var ändå riktigt konstigt. Några som betedde sig som om de var mina kompisar. Underligt.

Vinkning nr. 1:
Det hände på morgonen. Jag var på väg till skolan när jag såg några som gick lite längre bort. Plötsligt såg det ut som om den ena tittade på mig och vinkade mycket. Den andra gick bredvid och det såg ut som om den personen också tittade på mig. Jag tittade noga och såg att det var Charlotta och Erik och att det var Erik som vinkade. Jag känner honom inte ens! Det var konstigt.

Vinkning nr. 2:
Jag skulle gå till skolan igen efter idrotten när jag mötte två tjejer. Den här gången ingen som jag kände igen. Den ena tittade på mig och plötsligt så lät det som om hon sa "Hej Sofie" och vinkade lite. Jag tittade på henne, försökte att komma på om jag sett henne förut men det ringde ingen klocka. Vi såg på varandra men inte så länge eftersom vi gick åt motsatt håll. Men det var lika konstigt det.

Jag vet inte varför de skulle ha vinkat eller sagt hej till mig men det kändes som om de riktade sina vinkningar och hejrop till mig. De kanske trodde att jag var någon annan, någon som de kände. Jag vet inte. Men det var konstigt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha va konstigt xD

2008-04-06 @ 20:24:43
URL: http://ffamous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0