Muffinsbak

Skönt med fredag. Ska nog försöka skriva det här lite mer som en dagbok istället. Eller så blir det inte så. Vi får se.
Hade hemkunskap idag. Eller om man ska vara helt korrekt; hem- och konsument kunskap. De som hade missat det praktiska provet förra gången fick göra det nu själva så vi parade ihop oss tre och tre resten av oss. Jag fick jobba med Veronica och Charlotta. Vi skulle göra muffins. Man fick välja om man ville göra choklad eller vanilj. Vi tog choklad. Och vi tog mycket kakao. De blev alldeles mörkbruna och mumsiga. De andras blev mer ljusbruna och såg kanske liiite godare ut. Men vi hade värsta bra samarbetet och blev klara först. Jag diskade, Charlotta torkade och Veronica ställde in sakerna. Det gick hur bra som helst. Tog sen hem nästan alla mina muffins. Åt en men ville dela med mig till mamma och lillsyrran också.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh va gott :D

2008-04-12 @ 22:32:15
URL: http://ffamous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0