Ny design

Som ni säkert har märkt har jag ändrat bloggen lite. Bakrund, header och sånt. Blev ganska nöjd med det. Tror jag i alla fall. Hoppas att ni gillar det. Men kommer jag på något bättre, snyggare, så byter jag igen. Tills jag blir riktigt nöjd. Tyckte till exempel att bakrunden kanske var lite för randig. Kanske ska byta till något med ljusa, glada färger. Så att bloggen blir lite vårigare. Fast just nu är våren inte särskilt färgglad. Den är regnig, blåsig och grå. Så designen avspeglar nästan våren redan. Utan ändringar. Tja, vi får se hur det blir med bloggens design och vårvädret.

Kommentarer
Postat av: Emelie

grymt snyggt det blev! :)

2008-04-13 @ 16:11:54
URL: http://ffamous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0