TV-dagen

Varje dag efter skolan finns det alltid något att titta på.
Vissa saker som jag följer, andra som bara kommer i vägen för mitt zappande.
Kan ge er en liten lista;

15.10 - Smallville. Så bra. Får inte missas!
16.05 - Simpsons. Det är ju alltid roligt att titta på.
16.30 - Simpsons. Igen.
17.00 - Simpsons. Den här gången på trean.
17.30 - How I met your mother. Bra, tycker jag.
18.00 - Extreme home makeover eller America's funniest home videos. Det är bara att välja.

Sen slutar jag oftast att kolla. Fast är det tisdag eller onsdag sätter jag mig framför tv:n igen kl. 20.00.
Har jag inget liv? Nä, du har nog rätt. Men jag trivs med det här.
Men är det prov blir det plugg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0