Finalen del 2

Neeeeeeeej! Tina vann! Vad är det för fel med svenska folket!?
Varför kan de inte tycka som jag?  Okej, det kanske inte alltid skulle vara så bra men när det gäller vem som ska vinna Let's Dance och sånt. Gaaaaaaaah!! Tony var ju bäst! Skrev inte jag det? Jag flippar ut här! Blää och bajs att Tina vann. Istället för att få skrika ja och krama varandra i glädje, så fick man skrika nej och deppa. Där satt man framför tv:n och höll tummarna så hårt man bara kunde, knaprade chips och bad för Tony och Annika.
Men det hjälpte inte. För svenska folket skulle rösta på hans motståndare istället. Damp. Jag var bara tvungen att få ur mig det här. Orkar ni inte läsa så fine by me men som jag nyss skrev så ville jag bara få ut allt min besvikelse här istället för att attackera alla jag möter. Okej, det kanske jag inte skulle ha gjort, men min syster hade legat riktigt risigt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0