Lycklig

Jag känner mig glad just nu. Allt har gått bra den här veckan. Imorgon kommer jag att sluta tidigare från skolan. En tidigare helg mer exakt. Det är glädje för mig. Fler dagar att slappa, sitta vid datorn och ha roligt på.
Lycka. Att vara lycklig. Jag har varit det flera gånger i livet, med flera olika personer. Vänner, familj och andra som står/stod mig nära. Eller kanske en god maträtt, en bit choklad. Mums.
Det, och en massa andra saker förstås, gör mig lycklig. Det är skönt att vara lycklig, att skratta. Det är en av de bästa känslorna som finns. Tänk om man kunde vara lycklig hela tiden. Men det kanske inte skulle vara så bra om jag tänker efter.
Ska nog bara lägga mig ner på soffan och sova. Inte för att det har något med det här att göra men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0