Om 20 år

Vad händer då? Det undrar jag. Våra drömmar som vi har kanske aldrig kommer uppfyllas utan stanna kvar i våra hjärtan för alltid. Jo, alla har vi drömmar. Vissa har små drömmar som att vilja ha en snygg väska. Andra har större drömmar om livet, drömjobb och kärlek. Man kanske inte tänker så långt in i framtiden utan fokuserar på nuet, vad som händer just nu. Sån är nog jag. Jag har inte så stora drömmar än. De kommer nog när man minst anar det, när något oväntat händer och man tänker; åh, det är så jag vill ha det.
Funderar. Undrar. Tror. Hoppas. Tjugo år är en lång tid. Tänk när det står att det är år 2028 på tidningar. Hur är modet då? Hur mycket har förändrats? Finns vi kvar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0