På vägen hem

Något nytt. Något spännande. Något roligt. Jag har funderat några gånger över att börja blogga men det har inte blivit av. Som alla andra så har jag ett liv utanför datorn också som jag måste ta hand om. Men nu kanske jag ska börja på riktigt. Vi får se hur det blir. Om det blir varje dag. Eller varannan dag. Eller kanske bara någon gång i veckan. Det beror på. För jag kommer inte att skriva om jag inte har något som akut måste ut på datorn.
Något som jag kommit på på vägen hem, eller på toaletten kanske. Ett sånt där litet ljus av inspiration, en idé till en bra text. Jag funderar och ändrar i huvudet, meningar som tas bort, ord som byter plats.
Men ofta när jag kommer hem så är jag klar. Då är det slut. Då har jag redan fått ut den. Det är det jag gör på vägen hem. Kommer på underbara texter som aldrig någon får läsa, som aldrig får komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0