Ännu en gång

Ja, jag ska försöka tänka på det. Just nu har jag inte så mycket tid. Tre prov den här veckan. Det första provet är redan imorgon så jag måste plugga som en galning ikväll.
På fredag är det hälsodag utan några vanliga lektioner. Skönt.
Har också börjat nedräkningen till sommarlovet. Inte alls många dagar kvar. Fast fortfarande så många att man kan räkna dem.
Nej, nu blir det väl bara att plugga, plugga, plugga antar jag.

Det här blev ett väldigt onödigt och konstigt inlägg men jag kände att det inte ska vara så tomt på nya inlägg här.
Har liksom inte orkat sätta ner känslorna och tankarna på "papper" så det här får duga så länge.

37 dagar, 27 skoldagar, 5 veckor till sommarlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0