Ny sida

Jaha, då var det ny blogg på gång. Eller alltså inte min utan hela bloggsidan är ju ändrad. Passade på nu när man ändå skulle dit förr eller senare. Det ser väl rätt så bra ut men det kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig.
Imorgon är det prov så nu måste jag plugga alla ord och fraser som finns. Jättejobbigt. Men det måste bli gjort. Jag tror nog att det kommer gå bra. Trots allt fick jag MVG på mitt spanskaprov. Jag känner mig så stolt.
Imorgon är det även Ugly Betty och Desperate Housewives och man kommer äntligen få reda på vad som egentligen hände där efter stormen.
Ska nog, när jag har lust och tid, fixa min design igen. Visst tycker jag om den här (den kommer nog komma tillbaka) men jag vill just nu ha lite vårigare design med blommor och sånt.
Så det är mycket jag ska hinna med. Det är nog bäst att jag går och läser in texterna i huvudet nu. De kommer inte komma dit av sig själva. Fast man kan ju hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0