Sköna dagar

Det är så skönt att det äntligen är vår på riktigt. Eller ska jag säga sommar. Det är så varmt ute och solen skiner nästan oavbrutet. Hoppas på att smultronen och jordgubbarna ska ploppa fram snart.
Hade en jättebra dag idag. Väldigt slapp men ändå rolig. Vi hade ingen SO på morgonen så vi hade kunnat haft sovmorgon men istället satte jag mig och läste. Träffade sedan Ida och jag fick en svart kofta av henne. Hade engelska efter det men vi tittade bara på film så det var inte riktigt en lektion. Men sedan skulle vi till gymnasiet och lyssna på några elever därifrån. När det var klart så åt vi lunch och sedan gick Ida och jag hem till henne för att äta bullar. De var mumsiga. Ida sminkade mig också så när vi gick tillbaka till skolan igen så var jag sminkad. Sista lektionen gick ganska snabbt, det var syslöjd. Gjorde klart min t-shirt. Nu fattas bara tryck.
Förutom att jag hade huvudvärk hela dagen så var det en jättebra och härlig dag. Vill ha fler dagar som den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0