MP1B

Ny skola. Ny klass. Nya ansikten. Nytt nytt nytt, allt är nytt.
Måste vakna tidigt för att hinna med. Buss och tåg och buss igen. Fram och tillbaka. Om och om igen. Början på en ny vardag.
Jag undrar hur det kommer att vara, hur det kommer att bli. Om allt blir värre.

Tredje dagen idag. Hittills är det bra. Men jag vet vad som kommer att hända sen. Jag har varit med om det förut. Och jag tror inte det kommer ändras.
Vi får vänta och se.

Håltimme i biblioteket just nu. Alla sitter vid datorer bredvid varandra i en rad. Det enda som hörs är slamrandet på tangentborden och några meningar då och då. Har suttit här ett tag men kommer snart lämna min plats. När man har flera timmar så blir det snabbt tråkigt.

Slutar sent och kommer hem sent. Fast det är ju fredag så det gör inte så mycket. Glad på ett sätt att fredagen betyder något igen.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det kommer att bli så bra och tänk va´mycket du får lära dig. Jag var på Högskolan idag med en kille som skall börja på tisdag och jag kände direkt den mysiga atmosfären....tänk att få plugga igen...suck

2009-08-22 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0