Februari

Ensam i vardagsrummet. Sittandes på en beige soffa. Tv:n är på och Ztv dominerar över alla andra kanaler just nu.
En ny månad och det finns inget att göra förutom att slösa några timmar på att uppdatera bloggen. Sjunger med i låtarna jag kan, eller mumlar om jag bara kan melodin.
Har kvar snoret från januari och tar papper efter papper. Soffbordet är fullt av dem men plockar jag bort är det snart lika fullt igen, så varför bry sig? Min röst är hes men jag struntar i att vila den och sjunger så högt jag kan.
Beroende av Blondies Maria efter att jag sett en video som min kusin lagt ut på sin blogg. Låttexten är intränad med bara några få luckor. Skrålar med min hesa röst medan jag väntar på att min gamla ska återvända.
Abstinensen efter mitt älskade The Sims 2 gör mig nästan knäpp. Varför göra en trea när tvåan fyller alla behov?

I don't care! I've had enough, I've seen enough, I want out, I want it to end, I don't care anymore!


Kommentarer
Postat av: RoZ

Hahaha ! Så du har sett min vackra video med blondie? :D

Du ska btw få tillbaka dina simsspel som jag lånat i tusen år xD

2009-02-01 @ 22:19:08
URL: http://tear0fice.blogg.se/
Postat av: Emelie

*Svar; haha yes jag ÄR en twilight nörd. :) Nej inte bara jag, jag och flera miljoner andra, sådeså :F Dessutom Vanessa Hudgens som Leah, no thanks! :p Men hörru, böckerna ligger här och väntar på dig :) Fast igår började jag läsa lite smått i Om jag kunde drömma, för fjärde gången. Så bäst du skyndar dig innan jag får ett ryck och läser alla igen! x) Men asså det är ingen skräck, det är en thriller men den är otroligt läskig för pappan är psykopat/schizofrenic. Haha jag gillar mer att bli skrämd skiten ur! :D

2009-02-03 @ 22:22:16
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar; haha japp håller med dig helt! :) hahahaha men kom hit nån gång då så får du läsa dom :D<33

2009-02-04 @ 19:43:55
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar; aaw tack sötnos! :D<33

2009-02-07 @ 17:43:12
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0