Rubriken

....är en del av texten den här gången.
Ja, jag vet. Men den har legat i mitt huvud ett bra tag nu och jag var tvungen att få ut den.

Inte mycket har förändrats sen förra gången jag skrev ett "uppdateringsinlägg" och därför har jag inte mycket nytt att skriva heller.

Läser som en tok, det gör jag. Just nu är det en speciell serie jag håller på att läsa. Nämligen Twilight-serien. Vet inte om serien har något direkt namn men ni förstår vad jag menar.

Varför började jag egentligen skriva ett inlägg? Förstår inte det. Har ju inte ett skit att skriva och huvudet är tomt på tankar, idéer och inspiration. Men så får det vara. Nu är det här inlägget sparat.

Älskar min älgtröja!

Kommentarer
Postat av: Emelie

The Twilight-saga heter serien :D g33k xD Men nu vet du ;)

2009-03-31 @ 22:42:45
URL: http://emelieisakssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0