Tordagskväll

Att titta på tv, sitta vid datorn och mumsa popcorn samtidigt får en att känna sig som världens lataste soffpotatis. Men det är riktigt mysigt. Man måste ju passa på. Varför vet jag inte, det bara är så. Knasig?

Snart är det helg igen och ingen som jag vet är lika trött på skolan som jag är. Jag orkar verkligen inte. Det är liksom flera veckor kvar. Om jag skriver det tillräckligt många gånger kanske det kommer fortare. Sommarlov sommarlov sommarlov.

Kom på något nytt litet fint. If you know what love is, you haven't experienced it. Bra va? Det tyckte jag i allafall.

Åh, vad det är kul att vara djup och kreativ.

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHAH vad snäll du är Sofie xD

2009-05-10 @ 13:34:04
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0