Absolut inte kul

Nästan alla andra har fått sluta. Men inte jag. För jag har spanska.
Egentligen hade jag ju tänkt välja bort spanska i gymnasiet. Varför gjorde jag inte det?
Jag vill också sluta om idrotten är inställd. Eller om lektionen tar slut tidigare. Inte vänta i en halvtimme eller mer på en språklektion.
Jag tror jag gillar spanska. Det är det som är problemet. Jag tycker det är enkelt och då är det roligt. Trots att det inte är kul såna här stunder.
Och jag får en kick av att kunna. Av att kunna ett annat språk. Att förstå när många andra inte gör det. Jag älskar det.
Jag är en riktig språknörd.
No está divertido. Pero está divertido también.

Knas

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; HAHAHA hemlis, än sålänge iallafall ;D <3

2009-10-08 @ 18:50:35
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/
Postat av: Gun

claro que si...

2009-10-10 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0