Istället för bus eller godis

Emelie och jag pratar planer inför november på msn och Emelie får för sig att jag ska ha på mig en Edward Cullen-mask på bio. Men jag kom på något bättre.

Jag: Tänk om vi skulle vara dem* på halloween!
Emelie: Haha, skulle dö.
Jag: Vi skulle få allt godis!
Emelie: Precis. Du skulle dazzla** alla och de skulle ge dig allt godis.
Jag: Ja, en riktig kupp! Och jag skulle säga värsta replikerna.
Emelie: Eller hur. Något riktigt smörigt som; "Hi, I'm pervert".

En sekund senare kommer det rätta ordet.

Emelie: PERFECT!
Jag: Hahahahahaha!

Hahaha, ni kan väl tänka själva hur mycket vi skrattade. Emelie och hennes skrivfel är världens roligaste.

*Edward Cullen och Bella Swan.
**Twilight-grej.


Kommentarer
Postat av: eMELIE

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

2009-10-22 @ 22:55:11
URL: http://fadedbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0