Höstlovsgrejs

Hööööööstloooooov!

Det började visserligen förra fredagen men men. Man kan inte vara i tid varje gång.

Tv:n är på mute och visar Ellen Degeneres Show men jag tittar inte. Varför den då är på vet jag inte. Tittade på något program för flera timmar sedan och har inte orkat stänga av. Istället sitter jag och tittar på Youtube-klipp och skrattar för mig själv.
Nu står det helt plötsligt ute istället för mute. Vad betyder det? Att tv:n är omodern? Eller har den gått på en promenad? Jag hoppas att den inte gick ut för det regnar och jag har hört att tv-apparater inte ska bli blöta. Har jag tur så tog den med sig ett paraply.
Om bara tre dagar så fyller jag år. Och om det skulle vara så att jag har räknat fel på dagarna så skriver jag datumet; 7 november. Det är det enda bra med november som annars är så grått och trist.

Nu står det mute igen. Tv:n gick nog bara på toaletten.

13:37!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0